Tajuk Berita Terbaru

http://www.bina-website-sendiri.com/images/header.jpg

Selasa, Ogos 03, 2010

maut dalam perjalanan ke hospital

Wanita maut sebelum sempat bersalin



BEGINILAH keadaan kereta Proton Wira yang dinaiki Azian bersama suami dan anaknya selepas terlibat dalam kemalangan di Tampin semalam.


TAMPIN - Hasrat seorang wanita untuk melahirkan anak kelimanya di Hospital Tentera Darat (HTD), Kem Syed Sirajuddin Gemas tidak kesampaian apabila dia maut selepas kereta Proton Wira yang dinaiki terlibat dalam kemalangan sebelum dia sempat sampai di hospital itu.

Kejadian pukul 9.15 pagi semalam di Kilometer 9, Jalan Gemas-Rompin di sini itu mengakibatkan Azian Abdul Wahab (gambar), 40, isteri kepada Yusri Ahmat, 36, seorang anggota tentera meninggal dunia selepas kereta yang dipandu suaminya itu bertembung dengan sebuah treler.
Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa bersama suami dan seorang anak lelaki berusia satu tahun dalam perjalanan dari Felda Palong 3 ke HTD.
Ketua Polis Daerah, Supritendan Wooi Kooi Cheang memberitahu, kejadian itu dipercayai berlaku apabila treler terbabit memasuki laluan bertentangan ketika cuba memotong sebuah jentolak di situ.
"Treler itu yang tidak sempat masuk ke laluannya semula telah bertembung dengan kereta mangsa menyebabkan Azian maut manakala dua lagi parah," katanya.
Sementara itu, abang mangsa, Amran Abdul Wahab, 41, dari Felda Palong 9 berkata, arwah dijadualkan bersalin pada Ahad ini.
-kosmo




kesiannya...al-fatihah buat arwah
Sila "share" Berita2 di sini dengan kawan2 anda...terima kasih
 
© 2009 Berita pagi malaysia. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Blogger Layout by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz |Modern Home Design