Tajuk Berita Terbaru

http://www.bina-website-sendiri.com/images/header.jpg

Sabtu, Mei 22, 2010

Dua premis urut gay diserbu polis



SEBAHAGIAN daripada pekerja dan pelanggan di dua buah pusat urut gay di Taman Miharja, Kuala Lumpur yang ditahan kelmarin.

KUALA LUMPUR - Taktik dua premis urut golongan gay yang menggunakan kamera litar tertutup (CCTV) dan pintu kaca berkod untuk mengelakkan kegiatan mereka dihidu terbongkar apabila ia diserbu di Jalan 4/93, Taman Miharja di sini kelmarin.

Difahamkan, sebelum ini, kedua-dua premis yang beroperasi tanpa lesen sejak lima tahun lalu itu telah tiga kali diserbu.

Pegawai Turus Cawangan Anti Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Kuala Lumpur, Deputi Supritendan Razali Abu Samah berkata, dalam serbuan di premis pertama pada pukul 9.30 malam, polis menahan seorang pemilik premis itu, 18 pelanggan lelaki termasuk seorang yang berpakaian wanita serta 21 pekerja.

Menurut beliau, siasatan mendapati pekerja di situ akan melakukan urutan di seluruh badan termasuk alat sulit pelanggan dan dipercayai akan melakukan seks luar tabii jika diminta pelanggan berdasarkan penemuan beberapa kondom yang telah digunakan di situ.

"Kita berjaya menahan lapan pekerja iaitu seorang warga China, dua Thailand, tiga Myanmar, seorang Iran, seorang India dan lima pelanggan dalam serbuan di premis pertama.

"Dalam serbuan di premis kedua pula, polis menahan seorang pemilik, 13 lelaki pekerja asing iaitu Indonesia dan Thailand serta 13 pelanggan lelaki," katanya ketika ditemui di lokasi serbuan.

Sila "share" Berita2 di sini dengan kawan2 anda...terima kasih
 
© 2009 Berita pagi malaysia. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Blogger Layout by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz |Modern Home Design