Tajuk Berita Terbaru

http://www.bina-website-sendiri.com/images/header.jpg

Isnin, Ogos 09, 2010

maut jatuh kondominium

Mymetro -Bergayut sebelum jatuh

LOKASI KEJADIAN...kondominium tempat kejadian. Gambar kecil, Julia.

KUALA LUMPUR: Seorang bekas model dan pelakon yang maut selepas terjatuh dari kediamannya di tingkat 12 Kondominium Pantai Hill Park, di sini, dikatakan sempat bergayut pada alat penerima pemancar Astro di tingkat 10 selama beberapa saat sebelum terjatuh di tingkat dua, petang kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, mangsa, Julia Chuah Sheau Yen, 31, yang kini bekerja sebagai pensyarah undang-undang sempat diarah seorang penduduk yang memintanya bertahan ketika dia berpaut pada alat pemancar berkenaan.
USUNG...anggota polis mengusung mayat mangsa di tempat kejadian.

Bagaimanapun, mangsa yang mungkin tiada kekuatan untuk terus berpaut akhirnya melepaskan genggaman menyebabkan dia jatuh dan terbunuh.

Sebelum kejadian, jirannya mendakwa mendengar bunyi orang bertengkar yang disusuli dentuman ‘benda’ terhempas dan jiran terbabit hanya mengetahui benda itu rupa-rupanya tubuh mangsa yang jatuh dari tingkat 12 selepas diberitahu anggota polis yang tiba di tempat kejadian.

Difahamkan, jiran terbabit kurang mengenali mangsa kerana mereka kurang bergaul biarpun mangsa bersama pasangannya menetap di kondominium berkenaan sejak setahun lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, polis ke tempat kejadian selepas menerima panggilan daripada orang awam mengenai penemuan mayat seorang wanita di kawasan tempat letak kereta kondominium itu.
Sila "share" Berita2 di sini dengan kawan2 anda...terima kasih
 
© 2009 Berita pagi malaysia. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Blogger Layout by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz |Modern Home Design