Tajuk Berita Terbaru

http://www.bina-website-sendiri.com/images/header.jpg

Rabu, Oktober 20, 2010

cari dadah,jumpa pistol & 367 peluru

Kosmo-Cari dadah, jumpa pistol dan peluru
KOK LIANG (dua dari kiri) menunjukkan pistol jenis Smith and Wesson dan peluru yang ditemui di sebuah rumah di Taman Desa Melintang, Teluk Intan semalam.


TELUK INTAN - Sepasukan polis yang menyerbu rumah sepasang kekasih dipercayai dalang sindiket pengedaran dadah jenis syabu di sebuah rumah teres di Taman Desa Melintang di sini terkejut apabila menemui dua pucuk pistol jenis Smith and Wesson petang semalam.

Bertindak atas maklumat orang ramai, polis tidak hanya menemui empat biji pil eramin-5 dan tiga peket plastik dadah jenis syabu seberat lebih 90 gram tetapi turut merampas 367 butir peluru pelbagai jenis.
Ketua Polis Daerah Teluk Intan, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, dua pucuk pistol itu disimpan di dua tempat berasingan di bilik tidur.
"Semasa ditahan, lelaki tempatan berusia 41 tahun itu bersama kekasihnya seorang warga Thailand (33 tahun) berada di dalam rumah tersebut.
"Polis yang menggeledah premis berkenaan menemui sepucuk pistol berisi enam biji peluru hidup disimpan di dalam sarung bantal," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Hilir Perak di sini semalam.
Katanya, sepucuk pistol berisi enam peluru berserta dua kotak yang setiap satunya mengandungi 40 butir peluru 0.22 milimeter (mm) dijumpai tersorok dalam kepingan jubin lantai bilik tidur utama berkenaan.
Sila "share" Berita2 di sini dengan kawan2 anda...terima kasih
 
© 2009 Berita pagi malaysia. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Blogger Layout by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz |Modern Home Design